سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شعر
بیاد سهراب او که همواره آبی ترین بود.
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 37653
کل یادداشتها ها : 15
خبر مایه


شب شعر سهر اب درسی وچهارمین سالگردش

 


 
به مناسب سی و چهارمین سالگرد وفات شاعر و نقاش  معاصرسهراب سپهری، شب شعری درکنارآرامگاه  این شاعر در مشهد اردهال کاشان برگزارمی شود.
 
به گزارش پورتال خبری کاشان این محفل‌ادبی با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان، استادان دانشگاه وعلاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی ازسراسرکشور،  به همت کانون فرهنگی هنری خورشید اردهال و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان یکشنبه‌ اول اردیبهشت ماه ازساعت 16 الی 17 درکنارآرامگاهاوبرگزارمی شود.
 
سهراب سپهری نقاش و شاعر نوپرداز کشور در 15 مهر 1307 در کاشان چشم به جهان گشود و اول اردیبهشت سال 59 به دلیل بیماری سرطان خون درگذشت و صحن باصفای حرم مطهر حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) در مشهد اردهال میزبان ابدی سهراب گشت.


  
+ سلام روز بخیر .من بعد 9 سال برگشتم @};-


+ سلام بر شب


+ شب بخیر کسی هست الان


+ دانی که شمع به دم مرگ به پروانه چه گفت.گفت ای عاشق دیوانه فراموش شوی.سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد .گفت طولی نکشد تو نیز خاموش شوی


+ سلام بر همه دوستان خوب


+ http://www.aparat.com/v/vKRep


+ کی میتونه سکوت شب رو برام ترجمه کنه


+ شب با همه سکوتش پر حجم تر از روز با آن همه هیا هو و شلوغیش است.


+ شب را دوست دارم چون مظهر آرامش است و سکوت


+ بسی تیر و مرداد و اردیبهشت بیاید که ما خاک باشیم و خشت.اگه تا همین الان هم با کسی کدورتی داری سعی کن به بزرگواری خودت اونو ببخشی و بخاطر وجود خودت از گناهش چشم پوشی کنه حتی اگه اون درک نداره تو این کار و خودت بکن فقط بخاطر اینکه فردا هم خدا تو رو ببخشه....باور کن چیزی رو از دست نمیدی بهت قول میدم....(دوستون دارم خیلی زیاد : سهراب سپهری)






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ